4. mei 2023

Personio en Mastercard helpen het Europese mkb bij het digitaliseren van HR en het stimuleren van groei

Mastercard x Personio

Amsterdam, 4 april 2023Personio, Europa's toonaangevende HR-softwarebedrijf voor kleine en middelgrote bedrijven, is een partnerschap aangegaan met Mastercard, als onderdeel van het Business Bonus-programma van dat bedrijf. Dit partnerschap sluit aan op de gemeenschappelijke doelstelling van Personio en Mastercard om mkb-ondernemingen in Europa te helpen om efficiënter te werken en om de groei te stimuleren.

Personio, de alles-in-één HR-software voor het mkb, ondersteunt administratieve HR-kernprocessen zoals recruitment en verzuimbeheer, waardoor HR-teams meer tijd kunnen vrijmaken voor wat het belangrijkste is: hun mensen.

Via het Business Bonus-programma kunnen Europese zakelijke klanten van Mastercard nu het eerste jaar een korting van 10% krijgen op de HR-oplossing van Personio, om hun bedrijfsprestaties te verbeteren met behulp van naadloze HR-processen.*

Personio is na Google, easyjet en booking.com het achtste bedrijf dat zich aansluit bij het Business Bonus-programma van Mastercard.

Carolin Leonsteyn, Head of GTM Partnerships bij Personio, zegt: “Europese mkb-ers zijn ambitieus en het verminderen van de complexiteit van hun belangrijkste HR-processen kan ze helpen om zich te focussen op wat echt belangrijk is: hun mensen. Als het meest toonaangevende Europese HR-softwarebedrijf, met duizenden klanten over het hele continent, zijn we blij om nu met Mastercard samen te werken aan dit Europese programma om nog meer mkb-ondernemingen te helpen bij het verbeteren van hun resultaten en het simuleren van de groei.”

Valerie Nowak, Executive Vice President of Product & Innovation, Mastercard Europe, zegt: “Via het Business Bonus-programma van Mastercard kunnen zakelijke kaarthouders hun uitgaven beter beheren, via besparingen op tools en oplossingen waarmee ze hun bedrijf kunnen laten groeien. Daarom zijn we blij dat we nu Personio aan onze partners kunnen toevoegen. Hun software helpt bedrijven om HR- en payrollprocessen efficiënter te maken en uiteindelijk de productiviteit te verhogen en de bedrijfsgroei te stimuleren."

Meer informatie over het partnerschap en de exclusieve kortingen die worden aangeboden via Business Bonus is te vinden op https://www.mastercard.com/businessbonus/. Meer informatie over het aanbod van Personio is te vinden op https://hr.personio.de/mastercard.

Meer informatie over de oplossingen van Personio is te vinden op: https://personio.nl/.

* Deze aanbieding is beschikbaar voor nieuwe klanten die een jaarcontract met Personio afsluiten. Het aanbod is alleen geldig voor Mastercard Business kaarthouders.

Over Personio

Personio is het People Operating System voor kleine en middelgrote bedrijven met 10 tot 2.000 werknemers. Personio is gevestigd in Amsterdam, Berlijn, München, Barcelona, Madrid, Londen en Dublin en heeft als missie om HR-processen zo transparant en efficiënt mogelijk te maken, zodat HR zich kan focussen op de meest waardevolle activa in het bedrijf: de mensen. Dat doet Personio met alles-in-een HR software, dat begint met recruiting, onboarden, HR-administratie zoals verlof aanvragen, performance & development, tot aan voorbereidende payroll. Dankzij People Workflow Automation-technologie helpt Personio meer dan 8.000 klanten in heel Europa vertragingen te voorkomen en kansen optimaal te benutten.

In juni 2022 ontving Personio additionele investering van $200 miljoen, via een tweede ronde van zijn Series E-financiering, waarmee de waardering van het bedrijf nu $8,5 miljard bedraagt. Kijk voor meer informatie op https://personio.nl/.

Personio SE & Co. KG  Laura Weidner  Associate PR Manager  E-mail: press@personio.de

Stark Narrative Personio Persdesk Tel: 020 794 4735 E-mail: personio@starknarrative.com