HR-dienstverleningssoftware

Bied snelle, effectieve ondersteuning met slimme HR-dienstverlening

HR-teams worden vaak overspoeld met dagelijkse verzoeken van medewerkers die via meerdere kanalen binnenkomen, zoals Slack, Teams en e-mail. Omdat een centrale oplossing voor het beheren hiervan ontbreekt, ontstaat er een groot productiviteitsverlies; er wordt tijd verspild aan het beantwoorden van steeds dezelfde vragen. Maar er is een oplossing: Personio Conversations.

    [DEV] Logos Hero Test
    woman sitting in front of a computer in an office

    Efficiëntie verhogen met HR-helpdesk

    We hebben uw toestemming nodig om deze dienst te laden!

    Deze inhoud mag niet geladen worden vanwege trackers die niet aan de bezoeker bekend worden gemaakt.

    Creëer efficiëntie met een gecentraliseerde HR-helpdesk

    Personio Conversations is een werknemersconciërge die elk werknemersverzoek verwerkt, ongeacht via welk kanaal het verzoek is verzonden. Stroomlijn je HR-dienstverlening en verhoog de productiviteit in de hele organisatie.

    • Behandel verzoeken sneller om vertragingen te voorkomen en medewerkers betrokken en op de hoogte te houden.

    • Maak het medewerkers gemakkelijk door te antwoorden via de kanalen die ze gebruiken: e-mail, Slack en Microsoft Teams.

    • Zorg voor eerlijkheid en compliance door één standaard te gebruiken voor ondersteuning van je medewerkers.

      Team inzichten Perosnio Conversations

      Vergroot retentie met een soepele medewerkerservaring

      Maak het elke medewerker gemakkelijk om zijn/haar werk goed te doen door essentiële HR-informatie toegankelijk te houden. Je werknemers kunnen:

      • Vragen stellen en verzoeken doen, rechtstreeks vanuit de apps die ze al gebruiken, zoals Slack of Microsoft Teams

      • Eén enkel systeem gebruiken voor alle interne hulp - HR, IT, Legal, Finance of wie ze maar willen bereiken.

        Conversations Slack

        Stroomlijn elk aspect van je HR-werk

        Bespaar tijd door het proces van medewerkersverzoeken te automatiseren:

        • Verzoeken toewijzen en naar urgentie afhandelen

        • Verzoeken volgen over teams en systemen heen

        • Geautomatiseerde formulieren gebruiken om gegevens van medewerkers te verzamelen

          Conversations Aanvragen

          Dit is de impact die Personio Conversations zal hebben op je dagelijkse werk

          • Je creëert maximale efficiëntie door verspreide verzoeken automatisch te centraliseren vanuit gedeelde inboxen, e-mail, Slack of Microsoft Teams

          • Je medewerkers krijgen snelle, betrouwbare hulp zonder dat ze de apps hoeven te verlaten waarin ze elke dag werken.

          • Je kunt je personeelsactiviteiten met gemak opschalen. Of je nu 10 of 100 medewerkers toevoegt, het proces verloopt snel, eenvoudig en probleemloos.

          Wat onze klanten zeggen

          Meer dan 8000 organisaties in heel Europa maken al gebruik van Personio, dat nu nog krachtiger wordt met Personio Conversations. Ontdek hoe Personio Conversations ook jouw HR-dienstverlening kan transformeren - boek nu je persoonlijke demo.

          Praat met een expert

          We besparen iedere dag gemiddeld drie uur tijd in recruitment en in de communicatie met kandidaten. Reporting is veel efficiënter en onze personeelsadministratie verloopt nu probleemloos.

          Magdalena Rautinger

          Magdalena Rautinger

          Head of HR – MediaShop GmbH

          Op dit moment hebben we een paar losse processen, zoals budgettering of het beheer van personeelsverzoeken, waar we andere tools voor gebruiken. Met zo’n functionaliteit in Personio maken we het onszelf een stuk gemakkelijker.

          Sebastian Bourmer

          Sebastian Bourmer

          Chief Financial Officer – statista

          Veelgestelde vragen over HR-dienstverlening

          Wat is een HR-helpdesk of een HR-dienstverleningssysteem?

          Een HR-helpdesk verwijst naar software voor HR-dienstverlening die wordt gebruikt om verzoeken van medewerkers te centraliseren en op te lossen. Het stelt HR-teams in staat om zo min mogelijk tijd te besteden aan laagwaardige, repetitieve taken en tijd vrij te maken voor wat belangrijk is: hun mensen.

          Waarom hebben HR of People Operations een HR-helpdesk of HR-dienstverleningssysteem nodig?

          Met de juiste HR-helpdesk of het juiste HR-dienstverleningssysteem kunnen medewerkers snel zelf de antwoorden vinden die ze nodig hebben, waardoor HR minder tijd kwijt is aan administratieve verzoeken, de tevredenheid toeneemt en er geen wachttijden meer zijn. HR-teams kunnen gestandaardiseerde processen creëren voor de meest voorkomende verzoeken.

          Kan een HR-helpdesk of HR-dienstverleningssysteem gebruikt worden door andere teams binnen een organisatie?

          Een groot voordeel van een HR-helpdesk of HR-dienstverleningssysteem is dat de helpdesk of het systeem ook kan worden gebruikt om gemeenschappelijke processen te stroomlijnen waarbij meerdere teams betrokken zijn. Denk hierbij aan onboarding (HR, IT, Legal), werving (HR, Marketing, Finance) en nog veel meer bedrijfskritieke processen.

          Kan ik mijn antwoorden automatiseren binnen een HR-helpdesk of HR-dienstverleningssysteem?

          Ja, een HR-helpdesk of HR-dienstverleningssysteem is zo ontworpen dat medewerkers direct de informatie kunnen vinden die ze nodig hebben, terwijl HR de tijd die wordt besteed aan het beantwoorden van repetitieve vragen aanzienlijk kan verminderen. HR-teams kunnen hier hun kennisbank gebruiken om belangrijke informatie met werknemers te delen.

          Werkt Personio Conversations samen met alle communicatie-apps die mijn organisatie gebruikt?

          Ja, je kunt Personio Conversations inzetten als een HR-helpdesksysteem dat naadloos samenwerkt met de berichtenapps die je werknemers gebruiken, waaronder e-mail, Slack en Microsoft Teams. Medewerkers kunnen vanuit deze apps vragen stellen of verzoeken indienen.

          Hoe helpt Personio Conversations mij bij het indelen van mijn tijd tussen mijn werk en werknemersverzoeken?

          Personio Conversations is een HR-helpdesksysteem waarmee HR-teams steeds terugkerende vragen en verzoeken moeiteloos kunnen afhandelen met behulp van automatisering en kennisdeling. Door HR-verzoeken te centraliseren, kunnen HR-teams hun productiviteit maximaliseren en krijgen werknemers snelle, betrouwbare ondersteuning.

          Green Flow Transparent

          Mis dit niet!: People Workflow Automation

          People Workflow Automation ontsluit het productieve potentieel van je bedrijf, door handmatige processen om te zetten in geautomatiseerde workflows die apps met elkaar verbinden, die stakeholders op één lijn brengen en die je business versnellen als nooit tevoren

          Zo werkt het