Kies je Personio Support Plan

Krijg precies de ondersteuning die je nodig hebt

Haal het meeste uit Personio. Maak een keuze uit twee pakketten om de klantenservice te krijgen die aan je behoeften voldoet.

Personio Success Plans Core

Core

Ga snel aan de slag met on-demand leermogelijkheden, de Personio Community en essentiële klantenservice. Altijd inbegrepen en gratis.

Personio Success Plans Premier

Premier

Verbeter je HR dankzij een snellere ondersteuning en geavanceerde opties voor accounteigendom. Alle Core-diensten plus extra voordelen.

Haal het meeste uit je Personio-account

Eenvoudig overzicht van diensten en transparante kosten
Betrouwbare ondersteuning met duidelijke service level agreements
Live evenementen, doelgerichte training en on-demand leren
Regelmatige communicatie met onze internationale HR-community

Ga snel aan de slag met het Core-pakket

Ga snel aan de slag met een ruim aanbod aan on-demand leermogelijkheden, krijg concreet advies van onze bloeiende HR-community en krijg rechtstreekse ondersteuning van onze klantenservice.

Altijd inbegrepen en gratis

  • Word lid van onze online community van meer dan 10,000 HR-professionals

  • Bezoek ons Helpcentrum met meer dan 500 artikelen en tutorials

  • Krijg interactieve rondleidingen in de app met stapsgewijze begeleiding om Personio te configureren volgens de behoeften van je bedrijf

  • Toegang tot Voyage by Personio, het eerste en enige educatieve ecosysteem dat speciaal is gebouwd voor de behoeften van HR-professionals in het Europese MKB.

  • Woon regelmatige webinars, trainingen en user group meetings bij, zodat je op de hoogte blijft van productupdates en best practices op HR-gebied

  • Bereik eenvoudig onze klantenservice via webtickets en callbacks (allemaal via de sectie 'Vind antwoorden' in Personio)

  • Vertrouw op de beschikbaarheid van de klantenservice tijdens gewone kantooruren (9.00 – 18.00 uur plaatselijke tijd, maandag tot vrijdag)

  • Plan een terugbelverzoek met de klantenservice binnen de komende 10 werkdagen (afhankelijk van beschikbaarheid).

    Personio Success Plans Core

    Ga sneller met het Premier-pakket

    Verbeter je HR met snellere ondersteuning, duidelijke service level agreements, extra accounteigenaren en een sandbox-omgeving.

    Alle Core-diensten plus…

    • Extra snelle eerste reactietijd binnen 2 uur

    • Langere beschikbaarheid van de klantenservice (7.00 – 20.00 uur plaatselijke tijd, maandag tot vrijdag)

    • Onmiddellijke klantenondersteuning via een terugbelverzoek (binnen enkele minuten) of gepland volgens jouw beschikbaarheid, van enkele minuten tot 10 werkdagen

    • 8 accounteigenaren en één sandbox-omgeving

    • 25% korting op andere professionele diensten (bijvoorbeeld integraties of productdiensten)

      Personio Success Plans Premier

      Krijg eenvoudiger ondersteuning met het Help-gedeelte in Personio

      Het Help-gedeelte is een centrale plek voor materiaal over Personio-onderwerpen. Het is gebaseerd op feedback van klanten en is afgestemd op je taken en behoeften. Je vindt er al ons ondersteuningsmateriaal op één plek, waaronder meer dan 500 Helpcentrum-artikelen, meer dan 80 video's en meer dan 20 Academy-trainingen. De app is 24/7 beschikbaar in het Nederlands, Engels, Duits, Frans, Italiaans en Spaans.

        In-Product Help

        Word lid van een groeiende HR-community

        Onze behulpzame community van meer dan 10,000 HR-professionals in heel Europa biedt je waardevolle peer-to-peer ondersteuning, houdt je op de hoogte van onze nieuwtjes en evenementen en geeft je de mogelijkheid om feedback en vragen over Personio te delen.

          Become Part of a Growing HR Community

          Service Level Agreements Premier Support:

          Voor de Premier Support biedt Personio een serviceniveau van 95% op een maandelijks gemiddelde tijdens Support-uren voor verzoeken met betrekking tot het product en het gebruik ervan. Het serviceniveau wordt gedefinieerd als het percentage verzoeken dat Personio als eerste beantwoordt binnen twee Support-uren ("Serviceniveau").

          De Support-tijden zijn maandag tot en met vrijdag tussen 7:00 en 20:00 uur, rekening houdend met feestdagen op de locatie München/Dublin (afhankelijk van de voorkeur van de klant - moet worden gekozen bij het bestellen van de service). Voor de locatie Dublin is de Support-taal Engels. Voor de locatie München zijn de Support-talen Engels en Duits; andere talen zijn afhankelijk van beschikbaarheid. De twee uren beginnen vanaf de melding door een Accounteigenaar via de software ('Vind antwoorden') bij contact met het Personio supportteam. De Contracteigenaar kan maandelijkse rapporten aanvragen met betrekking tot het serviceniveau door contact op te nemen met het Personio Growth-team via de software ('Vind antwoorden') voor maximaal 12 maanden na de betreffende maand. Personio zal een dergelijk rapport binnen 30 kalenderdagen leveren in een machinaal leesbaar formaat.

          Als Personio inbreuk maakt op het Serviceniveau voor een specifieke maand, kan de Contracteigenaar binnen een jaar een terugbetaling voor die maand (pro rata) aanvragen door contact op te nemen met het Growth team van Personio via de software ('Vind antwoorden'). In een dergelijk geval zal Personio de betaalde vergoedingen voor deze maand binnen 30 kalenderdagen terugbetalen en de klant erkent dat dit zijn enige en exclusieve rechtsmiddel is met betrekking tot het Serviceniveau. Artikel 12.2 AV is dienovereenkomstig van toepassing.