Kies je Personio Success Plan

Krijg precies de ondersteuning die je nodig hebt

Haal het meeste uit Personio. Maak een keuze uit drie pakketten om de klantenservice te krijgen die aan je behoeften voldoet.

Personio Success Plans Core

Core

Ga snel aan de slag met on-demand leermogelijkheden, de Personio Community en essentiële klantenservice. Altijd inbegrepen en gratis.

Personio Success Plans Advanced

Advanced

Verbeter je HR dankzij een snellere ondersteuning en geavanceerde opties voor accounteigendom. Alle Core-diensten plus extra voordelen

Personio Success Plans Premier

Premier

Wees op alles voorbereid met persoonlijke begeleiding, strategisch advies en supersnelle ondersteuning. Alle Advanced-diensten plus extra voordelen

Haal het meeste uit je Personio-account

Eenvoudig overzicht van diensten en transparante kosten
Betrouwbare ondersteuning met duidelijke service level agreements
Live evenementen, doelgerichte training en on-demand leren
Regelmatige communicatie met onze internationale HR-community
Persoonlijke en strategische begeleiding aangepast aan je doelstellingen

Ga snel aan de slag met het Core-pakket

Ga snel aan de slag met een ruim aanbod aan on-demand leermogelijkheden, krijg concreet advies van onze bloeiende HR-community en krijg rechtstreekse ondersteuning van onze klantenservice.

Altijd inbegrepen en gratis

  • Word lid van onze online community van meer dan 1.200 HR-professionals

  • Bezoek ons Helpcentrum met meer dan 500 artikelen en tutorials

  • Krijg interactieve rondleidingen in de app met stapsgewijze begeleiding om Personio te configureren volgens de behoeften van je bedrijf

  • Woon regelmatige webinars, trainingen en User Group Meetings bij, zodat je op de hoogte blijft van productupdates en best practices op HR-gebied

  • Bereik eenvoudig onze klantenservice via webtickets en callbacks (allemaal via de sectie 'Vind antwoorden' in Personio)

  • Vertrouw op de beschikbaarheid van de klantenservice tijdens gewone kantooruren (9.00 – 18.00 uur plaatselijke tijd, maandag tot vrijdag)

    Personio Success Plans Core

    Ga sneller met het Advanced-pakket

    Verbeter je HR met snellere ondersteuning, duidelijke service level agreements, extra accounteigenaren en een sandbox-omgeving.

    Alle Core-diensten plus…

    • Eerste reactie binnen 8 uur

    • 5 accounteigenaren voor meer flexibiliteit bij de communicatie met ondersteuningsteams 

    • Eén sandbox-omgeving om veilig nieuwe instellingen en functies te testen 

    • 10% korting op andere professionele diensten (bijvoorbeeld integraties of productdiensten)

    Meer informatie over SLA's

      Personio Success Plans Advanced

      Bereik nieuwe hoogtes met het Premier-abonnement

      Alle Advanced-diensten plus…

      • Een toegewijde Customer Success Manager

      • Proactieve begeleiding en workshops op maat

      • Extra snelle eerste reactietijd binnen 2 uur

      • Langere beschikbaarheid van de klantenservice (7.00 – 20.00 uur plaatselijke tijd, maandag tot vrijdag)

      • 8 accounteigenaren en één sandbox-omgeving

      • 25% korting op andere professionele diensten (bijv. integraties of productdiensten)

      Jaarlijks Enterprise-abonnement vereist

      Meer informatie over SLA's

        Personio Success Plans Premier

        Meer dan 10000 tevreden klanten

        Om ervoor te zorgen dat Personio je de grootst mogelijke meerwaarde biedt, wisselen we elke dag ideeën uit met onze klanten. Dit zeggen zij over de samenwerking met ons en onze HR-software:

        Alle casestudy's

        "Onze Customer Success Manager heeft ons op strategische wijze geadviseerd bij de vormgeving van onze processen en ons actief begeleid door het hele proces, zodat we in onze dagelijkse bedrijfsvoering het meeste uit Personio kunnen halen."

        Ella-Sigga Gudlaugsdottir

        Ella-Sigga Gudlaugsdottir

        vicepresident HR, Alvotech

        "Een van de dingen die ik het leukst vind, is de Personio Community. Het is een plek waar HR-professionals van allerlei achtergronden ideeën kunnen uitwisselen en manieren kunnen vinden om Personio als platform te helpen verbeteren."

        Thibaut Grandjacques

        Thibaut Grandjacques

        People Experience Strategist, Swile

        Krijg eenvoudiger ondersteuning met het Help-gedeelte in Personio

        Het Help-gedeelte is een centrale plek voor materiaal over Personio-onderwerpen. Het is gebaseerd op feedback van klanten en is afgestemd op je taken en behoeften. Je vindt er al ons ondersteuningsmateriaal op één plek, waaronder meer dan 500 Helpcentrum-artikelen, meer dan 80 video's en meer dan 20 Academy-trainingen. De app is 24/7 beschikbaar in het Nederlands, Engels, Duits, Frans, Italiaans en Spaans.

          In-Product Help

          Word lid van een groeiende HR-community

          Onze behulpzame community van meer dan 1.200 HR-professionals in heel Europa biedt je waardevolle peer-to-peer ondersteuning, houdt je op de hoogte van onze nieuwtjes en evenementen en geeft je de mogelijkheid om feedback en vragen over Personio te delen.

            Become Part of a Growing HR Community

            Service-Level Agreements Advanced Plan:

            For the Advanced Success Plan Personio provides a service level of 95% on a monthly average during support hours for requests regarding the product and its usage. Service Level is defined as the share of requests that Personio first replies to within eight support hours ("Service Level"). 

            Support hours are Monday to Friday between 9:00 am and 6:00 pm taking into account public holidays at the Munich/Dublin location (depending on customer's preference - must be chosen when ordering the service). For the Dublin location, the support language will be English. For the Munich location, the support languages will be English and German; other languages are subject to availability.

            The eight hours begin from notification by an Account Owner via the software (’Find Answers’) when contacting the Personio support team. The Contract Owner may request monthly reports regarding the Service Level by contacting Personio's growth team via the software (’Find Answers’) for up to 12 months after the respective month. Personio shall provide such a report in a machine-readable format within 30 calendar days. 

            If Personio is in breach of the Service Level for a specific month, the Contract Owner may request a refund for such month (pro rata) within one year by contacting Personio's growth team via the software (’Finding Answers’). In such a case, Personio will refund the fees paid for such month within 30 calendar days. Clause 11.2 GTC applies accordingly.

            Service-Level Agreements Premier Plan:

            For the Premier Success Plan Personio provides a service level of 95% on a monthly average during support hours for requests regarding the product and its usage. Service Level is defined as the share of requests that Personio first replies to within two support hours ("Service Level"). 

            Support hours are Monday to Friday between 7:00 am and 8:00 pm taking into account public holidays at the Munich/Dublin location (depending on customer's preference - must be chosen when ordering the service). For the Dublin location, the support language will be English. For the Munich location support languages will be English and German; other languages are subject to availability. 

            The two hours begin from notification by an Account Owner via the software (’Find Answers’) when contacting the Personio support team. Contract Owner may request monthly reports regarding the Service Level by contacting Personio's growth team via the software (’Find Answers’) for up to 12 months after the respective month. Personio shall provide such a report in a machine-readable format within 30 calendar days. 

            If Personio is in breach of the Service Level for a specific month, the Contract Owner may request a refund for such month (pro rata) within one year by contacting Personio's growth team via the software (’Finding Answers’). In such a case, Personio will refund the fees paid for such month within 30 calendar days. Clause 11.2 GTC applies accordingly.